tisdag 29 maj 2012

Bakåt! (Skryt!)

Här hemma går det bakåt just nu och det är inte populärt vill jag lova. Arg som ett bi försvann min lille bebis in under ett skåp idag, han skulle ju såklart inte in under skåpet utan fram till sina leksaker som han hade kastat ifrån sig. Tur att han har en snäll mamma som drar fram honom (men vad har man annars mammor till?) och en snäll bror som kryper in under skåpet och hämtar det man har glömt. 

Sittkung är min lille son oxå, nu sitter han jättelänge innan han dyker, kastar sig bakåt eller faller åt sidan. Det är nästan så jag vågar lämna honom sittandes på golvet utan amningskudden runt honom. Det är förövrigt ett jättebra tips, när bebisen ska träna på att sitta släng då amningskudden runt honom/ henne så trillar de mjukt :)

Det här blev lite av ett skrytinlägg men jag är stolt över mina barn och då får man skryta lite!

Sötlöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar