söndag 9 september 2012

Det här med att hålla tungan i rätt mun!

Nu är det så här att det inte alltid är så lätt att hålla tungan rätt i munnen när man pratar och ibland snubblar man, läs jag på bokstäverna och då kan det bli lite tokigt.
Så blev det idag, jag kliver in till träningslokalen och där står en hel hop med folk som skulle ha ryggjympa, jag däremot skulle till gymmet och få lära mig maskinerna, så då ska jag ju anmäla mig i kassan och det gör jag oxå, med orden:
"Jag hade bokat sån där GYNinstruktion!"
Hade jag kunnat sjunka genom golvet och försvinna hade jag gjort de men nu gick ju inte detta så med lite lätt rodnad på kinderna så fick jag i alla fall min GYMintstuktion. Att en enda lite bokstav kan ställa till det så.

Så man skulle väl kunna säga att jag har gjort en Sara igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar