onsdag 31 oktober 2012

Månadens sökord i bilder

Då var oktober slut och det här är de orden som man har sökt på och hamnat hos lilla mig. Idag tänkte jag mig att jag försöka hitta bilder som skulle passar någolunda till orden, håll tillgodo!


Gurkkaktus
En gurkkaktus i egen hög person, eller gurka kanske är mer passande.

Treårskalas tips
Treårskalas, får ni någon idé?

"med mina vita strumpor"
Behövs det någon bildtext?

"spänna ut magen"
Spänner ut magen till max

"vikthets"
Ingen vikthets här inte!



bajsparad
En annan parad

barnloppis traryd oktober 2012


Förberdelser inför barnloppisen.
bula strumpa
När jag ser orden bula och strumpa tillsammans så är det inte det här jag tänker på, gör du? Nu tror jag ju inte att den som sökte på bula och strumpa blev nöjd med vad den hittade i min blogg men jag kanske har fördomar.

bulpåse 


Den omtalade bulpåsen.
chilistift


Dessa leder skulle behöva lite chilistift
dubbla känslor sluta amma
Det är jättemysigt att amma, men jag är så himla glad för att den perioden är över nu. Det var dock ganska jobbigt precis innan de slutade, när man kände att slutet på en era var nära och man kunde göra något för att hålla det kvar, när de väl släppte taget så kändes det bara bra.


gådrullar
Många gådrullar tittar ner på sina fötter när de går och då ser de inget runt omkring. Så här ska man alltså inte gå om man nu inte vill vara en gådrulle.


sara näs blogg
Inte saras näsa men en söt näsa i saras blogg

Jag tycker det är jättekul att kolla vilka ord som har lett någon in på min blogg, jag har en känsla av att inte alla hittade de dem sökte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar