måndag 19 november 2012

Män och toaletter

Idag är det internationella mansdagen så grattis till er alla män där ute men jag måste även passa på att gratulera alla toaletter där ute i världen, det är nämligen inte vara männens dag idag utan även internationella toalettdagen.

Så Grattis till Er, idag är den dagen då männen får sitta på toalett-tronen ifred, de kan sitta där i lugn och ro och läsa sin jätteviktiga katalog ifrån en butik som har en massa "bra att ha"- saker som man kan handla på sig och fylla ut de tomrum som finns i lådor, skåp, förråd och garage, allt för att utnyttja den totala ytan i sitt hem (man betalar ju för allt, då ska allt användas också). Idag får det alltså sitta där utan att vi kvinnor efterlyser dem efter ynka 30 minuter, idag får de sitta där och självtorka om de så behagar.

Nä nu ska jag bli lite seriös här internationella toalettdagen har tillkommit för att uppmärksamma alla de som lever utan toaletter och värdig hygien, tror ni mig inte så kan ni läsa mer här!

Men jag tycker ändå att männen kan få vara ifred på toaletten idag det är ju ändå deras dag!

Det är verkligen ett fenomen det här med män och deras timslånga toalettbesök men nu tänker jag inte fördjupa mig mer i detta ämne eftersom jag anser att det är ett skitämne. Så jag lämnar det med ett sista grattis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar