onsdag 5 december 2012

Kärleksförklaring!

Igårkväll fick jag en oväntad kärleksförklaring av min käre make:

"Jag är inte tillsammans med dig för att du är korkad!"

Nähä, det var bara en bonus eller?!

Han har nu i efterhand lovat att det var snällt menat i hans huvud, men att det förvrängdes när orden lämnade hans mun. Jag tror ju vad jag vill om den saken, men nu vet jag i alla fall att det inte var min korkighet som fick honom på fall utan kanske var det att jag är så söt! (För er som missat detta med söt, så brukar de i min omgivning säga att jag är söt när jag på eller annat sätt har sagt eller gjort något korkat).

Men det är ju skönt att veta att jag inte bara är en korkad brud i hans ögon, jag måste ju vara något mer när han säger på det där viset, eller? Och det är verkligen skönt att efter snart 7år få reda på sanningen, nu behöver jag ju inte gå runt och fundera på om han bara är tillsammans med mig för att jag är korkad, eller vänta nu den tanken har aldrig slagit mig tidigare. Tack för att du svarar på frågor som jag inte ens visste att jag hade, du måste ju vara den mest underbara killen i hela världen, bäst jag slänger in ett hjärta så att du tror mig <3.

Nu ska jag inte klandra honom allt för mycket, jag minns en kärleksförklaring jag gav honom i början av vårt förhållande:

"Du är min, inte jävla nån annans, ingen jäkla åkersork!"

Behöver jag säga att vi är som gjorda för varandra?!

Tårtdekorationen på vårt bröllop! Tyckte att den passade in idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar