fredag 5 april 2013

Ledig fredag

Idag har jag haft ledig fredag och det innebar att jag missade potatisgratängen som skulle serveras till lunch på jobbet, nästa fredag blir det ris och tänk då jobbar jag. Men nu ska jag inte hänga läpp för att jag inte fick någon potatisgratäng för tänk så mycket jag har hunnit med när jag inte har jobbat, fyra maskiner tvätt har blivit tvättade och det hade det inte blivit om jag varit på jobbet och moffat potatisgratäng. Mina barn hade inte fått äta plättar hemma hos en kompis till mig och vi hade inte kunnat bada i lerpölarna på lekplatsen, vi hade inte kunnat ha mysfrukost, det här är förmodligen den sista schemalagda lediga fredagen på väldigt länge och jag känner att vi fick ut det mesta av den trots att jag inte åt någon potatisgratäng.

Ikväll har jag tittat på Let´s dance och maken har spelat star wars, så här är fredagsmys på hög nivå vill jag lova. Nu kollar vi veckans svensk och sedan ska jag sova som en pudel innan vi vaknar upp till en lördag som visst börjar med ett besök på gymmet, får se hur det går.

4 kommentarer:

  1. Hej tjejen! Första gången på länge jag komer åt att skriva en rad här! Det är tyvärr supersvårt att komma in på din blogg, har försökt från flera olika datorer! :(
    Jag mår iaf lite bättre nu och hoppas du börjar känna dig varm i kläderna på jobbet nu :) hoppas att du trivs !
    Kramar !!

    SvaraRadera
  2. Håller med Ethel. Gör din egen gratäng.

    SvaraRadera