onsdag 1 januari 2014

001. Hur tror du den här 365dagarsutmaningen kommer gå för dig?

Sådär då sitter jag här och skriver första inlägget på 365dagarsutmaningen. Ska jag vara helt ärlig så kommer det gå åt pipsvängen med den här utmaningen, jag menar hur ska jag komma ihåg att skriva varje dag i ett år. Det gick ju bra så länge jag var mammaledig och behövde sysselsättning när jag drack kaffe, den lille sov och den store var på förskolan.

Nu blir det lite mer pussel att få ihop tiden men jag ska göra mitt bästa och tänk jag har faktiskt saknat detta känner jag nu när jag sitter vid en dator och skriver. Det är mycket lättare än att sitta med mobilen som hela tiden väljer fel ord och så får man smstumme och grejer nä det här ska göras ordentligt.

Som sagt nu är jag igång, heja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar