tisdag 7 januari 2014

007. Hur jag var som barn

Den här veckan var det verkligen inte lätt med bloggutmaningen, det vill jag lova... nu ska man blicka tillbaka på hur barndomen var och man själv var som barn. Det är inte det lättaste.

Men här kommer min tolkning på hur jag var som barn, jag var väldigt bestämd, blev det inte som jag ville så fick det vara. Jag älskade att klä ut mig och det var inte en helt ovanlig syn här hemma att jag gick runt med ett durkslag eller en falukorv på huvudet, det kan fortfarande hända att jag hittar något som jag bara måste testa om det passar på huvudet.

Jag extrumenperade mycket som barn, eller experimenterade skulle man nog säga på vanligt språk men inte om man hette Sara och var åtta år gammal. När man extrumenperade så bakade man antingen muffins med massor med karamellfärg eller så blandade man vatten och vattenfärg i ett glas, visst låter det helt wild and crazy? ;)

Men jag var nog som barn är mest, söta när de sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar