måndag 13 januari 2014

013. Vilken är din favoritfilmgenre?

Den här veckan kommer inläggen från bloggutmaningen bli ganska korta, det är tema film och jag kan inte säga att jag tittar på speciellt mycket film. Men håll tillgodo ändå.

Min favoritgenre är till makens olycka komedier, han hatar verkligen dessa pinsamma filmer som man behöver skämskudde för att se men jag älskar dem, jag tror att det har att göra med att jag väldigt ofta har otur när jag tänker eller snubblar på mina egna fötter och känner mig då inte så ensam när jag ser dessa filmer.

Det bästa är filmer som man skrattar tills man gråter, de är helt underbara.

1 kommentar:

  1. Film som är så härlig att se på :) Däremot är komedier inte min genre, jag vet faktiskt inte varför för det är ju trots allt väldigt roligt att skratta!

    SvaraRadera