torsdag 16 januari 2014

016. Om du fick leva i en film, vilken väljer du?

Leva i en film, vilken mardröm, nej jag vill verkligen inte alls leva i en film och välja att leva i en är som att välja mellan pest eller kolera och när man får nån av dessa så får man ju inte direkt välja. Jag löste detta problem genom att sticka ner handen i lådan med dvder och tog upp en film, det blev Nicke Nyfiken!

Så skulle jag leva i en film så skulle det vara Nicke Nyfiken, undra om jag skulle bo med mannen i den gula hatten då? Skulle jag oxå ha gula kläder eller hade jag varit kvinnan med det rosa benvärmarna tro?

Jag hade inte stått ut en dag i en Nicke Nyfiken film kan jag ta och tala om, jag hade blivit tokig av den där berättarrösten som talar om vad som händer redan innan frukost.Det är tur att jag slipper detta.  



2 kommentarer: